Ιδέες με σχοινί

 Ανακαλύπτοντας την χρήση του σχοινιού, πέρα απ΄αυτήν που ως τώρα ήξερα,
 μπήκα στον πειρασμό να πειραματιστό, πλέκοντας καλάθια με σχοινί.


Το πρώτο έργο τελείωσε, αλλά πηγαίνω και για δεύτερο

Σε αυτό το σημείο γίνονται ωραία σοπλαν για το τραπέζι.



Τελικά το δεύτερο έργο έγινε ενα όμορφο δώρο για την μητέρα μου.

Κρέμασα την γλάστρα μου


και έκανα ενα καλάθι για μένα.



Είναι ωραίο να πειραματίζεσε.Οπως και να είναι το αποτέλεσμα η προσπάθεια μετράει.




 Υπάρχουν σελίδες στο internet με πολύ όμορφες κατασκευές, έτσι απλά.





http://www.liveinternet.ru/showjournal.php?journalid=4779956&jday=15&jyear=2012&jmonth=10
http://www.domestically-speaking.com/2011/05/for-love-of-rope.html



http://www.domestically-speaking.com/2011/05/for-love-of-rope.html




8 σχόλια:

  1. Νανά,καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Το πρώτο σου έργο είναι εξαιρετικά ιδιαίτερο και καλόγουστο!Λατρεμένη η φυσική απόχρωση του σχοινιού,σε συνδυασμό με παλ αποχρώσεις!
    Όσο για της μανούλας το δώρο,με γειες για εκείνη,και σένα,γεια στα χεράκια σου!
    Καλή συνέχεια και φιλιά πολλά!
    (σε ευχαριστούμε για τα links)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νανά μου,τι υπέροχες κατασκευές !!!! Πρώτη φορά βλέπω πόσο όμορφα πράγματα μπορεί να φτιάξει κανείς
    με σχοινί !!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφο αυτό που έφτιαξες, μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νανά δε ξέρω πόσο απλά μπορεί να είναι, μάλλον για κάποιαν που κατέχει είναι απλό,αλλά θαυμαστό για όλες! Μπράβο σου, έχω δει καλάθια απο σκοινί,αλλά αυτά ξεχωρίζουν.
    Καλή και δημιουργική μέρα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απιθανοοοοοοοοοο............χαρηκα που σε βρηκα τα λεμε φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΧ ΤΙ ΩΡΑΙΑΑΑΑΑΑΑ....ΖΗΛΕΥΩ ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΡΩ ΒΕΛΟΝΑΚΙ....ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΘΩ ΒΕΛΟΝΑΚΙ?ΟΕΟΕ!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ααααααααχ τι τρελα.......πραγματικα τρελαινομαι για σχοινι....ειμαι για δεσιμο ......η καρεκλα που εκανα αναρτηση πριν ηθελα να χει σχοινι ασπρο στα ποδια αλλα δεν ηξερα πως να το ξεκινησω ή κολλησω κατω αν εχεις καμια ιδεα πες μου aaaaax bgale se parakalo ton elegxo sta sxolia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου συγνώμη που άργησα να απαντήσω, αλλά αυτή την εποχή έχω αρκετό τρέξιμο. Δεν μου μένει χρόνος για να ασχοληθώ με το blog μου. Κάτι που με λυπεί ,τώρα που έχω και τόσο καλή παρέα με όλους εσάς που περνάτε απο εδώ και σας ευχαριστώ΄. Πολύ όμορφη!!!!!!!!!!! η καρέκλα σου τέλεια. Εχει άρωμα γυναίκας, αρα και δαντελένια καλτσον θα τις πήγαιναν. Αν θες τώρα ακόμα να βάλεις σχοινί στα πόδια θα μπορούσες να περάσεις πρώτα τα πόδια με 3M - ΤΑΙΝΙΑ ΔΙΠΛΗΣ ΟΨΗΣ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΔΙΑΦΑΝΗ. Ετσι μετά απλά περνάς το σχοινί πάνω στην ταινία και έχει κολήσει εύκολα και γρήγορα. Βρες στο ιντερνετ με την ονομασία που στην αναφέρω. Είναι κόκκινη αυτή που εχω χρησιμοποιήσει εγώ και ειναι πολύ καλή. Σου εύχομαι γλυκές δημιουργίες με έπνευση και φαντασία. Θα χαρώ να τα ξαναπούμε. Φιλιά

      Διαγραφή