Ενας λαγός στην κουζίνα μου

Τώρα είναι στην δική του γωνία.




12 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά!!! Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Μόλις έγινα μέλος αυτού του υπέροχου blog.
    Αν θες follow back το blog μου λέγεται:
    http://kids-ofreneia.blogspot.gr/ ♥
    Καλή σου μέρα:')

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρή μου τελίτσα Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά. Καλώς ήρθες!!!!!! Βρήκα λίγο χρόνο και έκανα την βόλτα μου στο Blogs σου, που μου άρεσε πολύ,πολύ!!! Μπράβο γιατί είναι πολύ όμορφο,κοριτσίστικο και πολύ προσεγμένο με ενδιαφέροντα θέματα.Εύχομαι μια γλυκιά νύχτα.

      Διαγραφή
  3. Τι υπέροχος!!!!!!!!!!!
    Τι κούκλος!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τελικά, και 100 χρόνων να φτάσω , κάτι τέτοιες φατσούλες θα τις ερωτεύομαι από την πρώτη ματιά!!!!!!!!!!!!!
    Με γειες σου!!!!
    Καλό Πάσχα με υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίνα μου ευχαριστώ πολύ. Χριστός Ανέστη Χρόνια Πολλά και πάντα να είσαι καλά ,να δημιουργείς με αυτόν τον ιδιαίτερο μαγικό τρόπο που έχεις, να δίνεις ψυχή, ακόμα και στο πιο άψυχο πράγμα. Μπράβο για όλα που φτιάχνεις και που παρακολουθώ, αλλά δεν υπάρχει ο χρόνος να γράφω. Φιλάκια.!!!

      Διαγραφή
  4. ΧΑΧΧΑΑ........ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΚΑΛΕ!!!!!!!!!1 ΘΕΛΩ Κ ΓΩ ΕΝΑΝ....ΘΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ......ΦΙΛΑΚΙΑ..ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την επισκεψή σου και την ανάρτηση στον κύκλο σου. Χριστός Ανέστη Χρόνια Πολλά και εύχομαι πάντα τα καλύτερα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Κια μενα με κέρδισε ο λαγουδάκος σου!
    Μπραβο!!!! :)

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειος!!!Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά. Εύχομαι πάντα όμορφες και δημιουργικές στιγμές.!!!!!

      Διαγραφή