Πρωτότυπα προσκλητήρια

Είναι πολύ όμορφο να δημιουργείς κάτι
ξεχωριστό για μοναδικά άτομα που αγαπάς.

Προσκλητήριο Αερόστατο
 
















Μία ιδέα που δημιούργησα για την βάπτιση, του δικού μου μικρούλη,  
επειδή στην αρχή το θέμα που είχα αποφασίσει να έχει, θα ήταν αερόστατο.
Το σχέδιο το έχω φτιάξει μόνη μου απο την αρχή, γιατί μου αρέσει να δημιουργώ κάτι που δεν υπάρχει, πρωτότυπο,με την σκέψη μου & την αγάπη μου γι' αυτόν που το φτιάχνω. 
Αλλά  δεν με πειράζει να το μοιραστώ μαζί σας και να μην το κρατήσω μόνο για μένα.
Αν σας αρέσει φτιάξτε το και (αυτό ή ότι σας αρέσει απο αυτά που φτιάχνω στο blog μου) & θα χαρώ να με ρωτήσετε αν έχετε κάποια απορία, ή να σας δώσω κάποιο δείγμα το πατρόν αν θέλετε.

Καλή επιτυχία σε όσους το φτιάξουν.


Προσκλητήριο Ποδήλατο.


Το πατρόν για το Αερόστατο & άλλα ...θα ανοίξετε την
σελίδα "πρωτότυπα προσκλητήρια".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου